Marketing internetowy od A do Z

Marketing internetowy kojarzony jest z popularyzacją już istniejących serwisów i działaniami mającymi na celu zdobycie klientów, subskrybentów czy odwiedzających konkretne, wypełnione treścią strony internetowe.

W rzeczywistości jednak makreting internetowy wymaga też dopracowania podstaw, a taką podstawą jest promowany serwis internetowy.

Content na stronie – filar marketingu
Promowanie strony docelowej nie ma sensu, jeśli nie zawiera ona treści, które nie będą przydatne internautom, bądź też zostały napisane (skonfigurowane) w sposób dla nich nieprzyjazny, a więc właściwie nieakceptowalny. Marketing internetowy należy więc zawsze zacząć od audytu promowanego serwisu i umieszczonego tam contentu. W razie potrzeby to je należy najpierw zmienić i dopasować do wymogów / potrzeb docelowego klienta nie zapominając o wezwaniach do akcji – ich pomijanie jest jednym z najczęściej popełnianych błędów.

Mam stronę i co dalej?
Najwięcej wejść na strony generują wyszukiwarki. Optymalizując content warto zadbać o to, by zoptymalizować stronę również pod kątem robotów wyszukiwarek. W ten sposób strona przynajmniej początkowo będzie pozycjonować się (i promować) sama. W międzyczasie można prowadzić standardowe działania pozycjonerskie i / lub zwiększyć liczbę odwiedzin z wyszukiwarek przy pomocy kampanii PPC (linki sponsorowane).
Marketing internetowy warto wzbogacić o promocję strony w serwisach społecznościowych – zdobywanie obserwatorów, subskrybentów i fanów również można poprzeć kampaniami PPC.

Jeśli te działania są niewystarczające odpowiednich rozwiązań marketingowych dostarczają agencje performance. W dobie dynamicznego rozwoju różnych narzędzi i technik marketingowych – marketing internetowy najlepiej jest oddać w ręce fachowców, takich jak chociażby Cube Group S.A. ? www.cubegroup.pl.

Podobne wpisy: