Internet: sposób na reklamę

Internet: sposób na reklamę

Internet: sposób na reklamęSieć informatyczna jest dzisiaj niezwykle ważnym medium. Liczba osób, które każdego dnia tylko w Polsce przegląda różnego rodzaju strony www może być liczona w tysiącach. Nic więc dziwnego, że sieć stała się także narzędziem reklamy.

Jak można się reklamować w Internecie?

Coraz więcej firm w naszym kraju decyduje się na założenie własnej strony www. Dla jednych jest to sposób na dotarcie do większej liczby klientów, dla drugich witryna www służy także reklamie firmy. Reklama, która znajduje się na witrynie internetowej firmy dociera nie tylko do obecnych, ale także do przyszłych klientów. Może ona zawierać nie tylko informacje tekstowe, ale także bardzo atrakcyjne dla odbiorców informacje graficzne, na przykład filmik przedstawiający produkt firmy. Popularne jest także zamieszczanie banerów reklamowych zamieszczonych na stronach innych użytkowników. Klient, który kliknie na baner zostanie automatycznie przeniesiony na stronę firmy. Wiele firm decyduje się także na rozsyłanie e-maili do swoich stałych klientów.

Promocje

Internet wykorzystywany jest obecnie także do przeprowadzania akcji promocyjnych. Celem tych promocji jest zarówno nakłonienie potencjalnych klientów do zrobienia większych zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowych. Użytkownicy Internetu kuszeni są możliwością uzyskania korzystnych rabatów w sklepie internetowym (akcja typu: „pięć procent rabatu dla nowych klientów”), różnego rodzaju programami lojalnościowymi. Często stosowanym chwytem jest dołączanie do zakupionego produktu próbek innych towarów. Ten sposób reklamy bardzo często stosowany jest przez sklepy internetowe, które oferują kosmetyki.

Internet to obecnie bardzo potężne medium, z którego każdego dnia korzysta tysiące użytkowników. Sieć informatyczna jest obecnie nie tylko miejscem, w którym szukamy różnych informacji. Dla specjalistów od marketingu stała się ona także narzędziem reklamy. Przekaz reklamowy za pośrednictwem Internetu dociera do większej grupy osób niż tradycyjna reklama.

Podobne wpisy: