Bazy firm – polskie, zagraniczne, branżowe

Bazy firm – polskie, zagraniczne, branżowe

Szukasz szansy na rozwój swojej działalności i chciałbyś/chciałabyś znaleźć nowe rynki zbytu, albo rozpocząć współpracę z nową firmą czy firmami? Chcesz wejść na rynek zagraniczny i szukasz sprawdzonych kontaktów do działających tam firm? A może po prostu chcesz dotrzeć ze swoją reklamą lub ofertą do nowych odbiorców, którzy mogą się okazać potencjalnymi klientami, kontrahentami, współpracownikami? Samodzielne poszukiwania takich firm, tworzenie listy tych, do których warto dotrzeć – to strata czasu. Czasu, który można przeznaczyć na realizację zaprojektowanej już kampanii, albo wymyślenie nowej. Czasu, który można poświęcić na kontakty z już umówionymi przedstawicielami danej firmy, podnoszenie swoich umiejętności i podejmowanie nowych wyzwań.

Sam decydujesz o grupie odbiorców

Żeby zatem go nie tracić, warto zakupić bazy firm – takich, jakie nas interesują – od sprawdzonej firmy, która zajmuje się ich profesjonalnym tworzeniem. Znając profil firm, jaki interesuje danego klienta, firma jest w stanie stworzyć dokładną bazę, zawierającą również kontakty do owych przedsiębiorstw. Lista będzie zawężona, jeśli twórcom poda się konkretne kryteria – na przykład szczególne zainteresowanie firmami polskimi czy zagranicznymi, brytyjskimi, czy fińskimi, a może niemieckimi? Kryteriów jest dużo – na przykład wielkość firmy, albo branża, w jakiej działa. Można przecież stworzyć bazę firm informatycznych, albo budowlanych, transportowych, albo farmaceutycznych itp.

Sprawdzone i aktualne dane

Dane czerpane są ze sprawdzonych i zaufanych źródeł, dlatego są rzetelne i prawdziwe. Są również stale aktualizowane, co jest szczególnie ważne w sytuacji, gdy systematycznie powstaje tak wiele nowych firm. Te mniejsze i nowsze często są szczególnie zainteresowane nawiązaniem współpracy z nowymi przedsiębiorstwami – same bowiem chcą się szybciej rozwijać. Dlatego nie są pomijane w czasie tworzenia baz.

Dlaczego warto? By zyskuje się czas i dokładne informacje – można je wykorzystać do przeprowadzenia kampanii marketingowej i kontaktowania się z potencjalnymi klientami czy wspólnikami. Ponadto taka usługa nie jest wcale droga – co jest jej kolejną zaletą.

Sprawdź także:

Podobne wpisy: