Posiadacz smartfona - Twój potencjalny klient! Jak do niego dotrzeć?

Posiadacz smartfona – Twój potencjalny klient! Jak do niego dotrzeć?

Internauci coraz częściej przeglądają strony www, korzystając z komórki lub tabletu, a tendencja ta nadal lawinowo wzrasta. Jeśli przyjmiemy, że reklama online (mobile marketing) jest jedną z najskuteczniejszych form promocji, z pewnością warto aktualnie dotrzeć do użytkowników smartfonów i innych urządzeń przenośnych. Jako reklamodawcy, powinniśmy zainteresować się więc tym rosnącym w siłę segmentem rynku.

Posiadacz smartfona - Twój potencjalny klient! Jak do niego dotrzeć?Reklama mobile stała się już odrębnym, świetnie prosperującym segmentem usług promocyjnych. Giganci, tacy jak Google, oferują osobne, wyspecjalizowane realizacje z zakresu mobile SEO, mobile AdWords, czy też mobile PPC. W dobie coraz większej konkurencji oraz niezwykle częstych i wyjątkowo radykalnych zmian aktualizacji algorytmów wyszukiwarek, niezwykle łatwo o wypadnięcie z reklamowego obiegu. Na pewno nikogo nie stać na drastyczny spadek obrotów, więc zdecydowanie opłaca się zainwestować w rozmaite kampanie marketingu wyłącznie pod kątem użytkowników urządzeń mobilnych.

Interaktywne agencje reklamowe przygotowują dla swych klientów dedykowane rozwiązania, na przykład tworzenie aplikacji mobilnych – to specjalne programy, które są dosłownie ?szyte na miarę? – odpowiadają konkretnym potrzebom danej firmy. Dla przykładu, aplikacja taka może usprawnić przebieg składania zamówień, czy też zarządzania nimi, zaś w przypadku np. portalu aukcyjnego, może po prostu ?wyręczyć? jego tradycyjną, przeglądarkową wersję. Posiadacz komórki z pewnością szybciej uruchomi samą aplikację, która poprowadzi go na skróty, niż wejdzie do Internetu i wykona wszystkie poszczególne czynności ?na piechotę?.

Oczywiście marketing mobilny, to nie tylko tworzenie dedykowanych aplikacji. Jednym z jego elementów są, dla przykładu, boksy reklamowe wyświetlane osobom korzystającym z darmowych ?appek?, takich jak popularne bezpłatne gry. Reklama w aplikacjach jest świetnym wyjściem dla firm, które na samym początku dysponują dość okrojonym budżetem na mobilne działania promocyjne.

Co zatem zrobić, by wyróżnić się w mobilnym Internecie? Znajdźmy agencję reklamową, której oferta odpowiada naszym potrzebom. Jeśli sami nie potrafimy precyzyjnie określić, jakiego rozwiązania poszukujemy, skontaktujmy się z doradcami klienta. Pomogą oni nam określić i skonkretyzować nasze cele, zaś zespół programistów stworzy, w dalszej kolejności, odpowiednią aplikację mobilną. Jeżeli zaś po prostu zechcemy być widoczni w mobilnej wyszukiwarce, specjaliści AdWords pomogą nam tam zaistnieć!

Podobne wpisy: